​Торгова марка "Скиба" об'єднує сотні людей навколо спільної місії — створювати хліб

02 жовтня 2024

Торгова марка "Скиба" об'єднує сотні людей навколо спільної місії — створювати хліб та хлібобулочну продукцію найвищої якості.

До торгової марки належать 2 хлібозаводи: ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод» та ТзОВ «Сарненський хлібозавод». Ці підприємства здавна відомі своїм досвідом.

Та сама ТМ "Скиба" є відносно молодою компанією, проте вже завоювала лояльність споживачів завдяки інноваціям і сучасним підходам до випікання. Демонструючи успішне поєднання традиційних рецептур із сучасними технологіями, що допомагають створювати нові лінійки продукції.

Ключовим фактором успіху компанії є команда професіоналів, яка постійно працює над вдосконаленням виробничих процесів і створенням нових продуктів. Завдяки цьому були розроблена лінійка бездріжджового хліба, вироби випечені на заварці, а також вироби холодного вистоювання, що відповідають сучасним трендам.

Крім цього, бренд активно експериментує з начинками і поєднаннями смаків. Наприклад, можна знайти випічку з солоною карамеллю, гріссіні та ролліні, різноматнітні вироби спечені у фритюрі, завиванці та круасани, що додає унікальності асортименту.

Кондитери випікають короваї, торти та створюють кенді-бар. Щоразу фантазуючи та удосконалюючи власні здібності, аби здивувати найвибагливішого клієнта.


Продукція ТМ "Скиба" доступна до продажу не лише у магазинах-партнерах, а й у фірмовій мережі, яка постійно розширюється. Станом на сьогодні мережа складається з 36 торгових точок у Волинській, Рівненській, Житомирській, Хмельницькій областях, а також у Києві.

ТМ "Скиба" – це не просто виробник хлібобулочних виробів, а компанія, яка постійно розвивається та модернізується. Завдяки цьому зараз щодня випікається понад 40 тонн продукції, щоб кожен з клієнтів міг насолодитися свіжим і якісним хлібом, випічкою та солодощами.

Важливою частиною діяльності ТМ "Скиба" є її соціальна відповідальність. Серед, якої активна підтримка різноманітних соціальних проєктів та благодійні ініціативи. Зокрема, співпраця з відомими фондами, такими як "Таблеточки", "Повернись живим" та "Ukraine For Heroes". Окрім цього, Скиба надає постійну допомогу Збройним Силам України та активно підтримує спортивні, освітні та екологічні заходи.

ТМ "Скиба" — це не просто хліб, це результат праці багатьох професіоналів, які поєднують традиції та інновації. Залишаючись вірними своїм цінностям, компанія продовжує розвиватися, модернізуватися і радувати споживачів високоякісною продукцією, яка стає частиною щоденного життя українців.